איך זה שלא כולם יודעים ?!
איך זה יכול להיות ?
עם השאלה הזו התעוררתי הבוקר .
איך זה יכול להיות שלא כולם מכירים את השפה הזו - זו הייתה השאלה שנשאלתי אתמול אחרי שסיימתי עוד פגישה עם לקוחה.
את מבינה היא אומרת לי, אם ההייתי מכירה את שפת המכירות הזו לפני שנה אולי הייתי היום עדיין בזוגיות…
למען האמת לא ממש הבנתי מה הקשר בין שפת המכירות של תקשורת מכירתית, והזוגיות של הלקוחה שלי - ולכן ביקשתי ממנה שתסביר לי .
וזה מה שהיא סיפרה :
הכרנו דרך חברה משותפת ומיד התאהבנו, יצאנו יחד שלוש שנים במהלכם סיימתי את לימודי הרפואה המשלימה ופתחתי את העסק – הקליניקה שלי.
כל- כך חיכיתי לרגע הזה, השקעתי את עצמי בלימודים ובמשך ארבע שנים למדתי בהנאה מרובה ואפילו סיימתי בהצטיינות יתרה. המרצים ממש החמיאו לי וכל מה שנותר לי היה להגשים את החלום ולפתוח את הקליניקה. חיכנו שקצת אתבסס באמצעות הקליניקה כדי שנוכל להתחתן.
היה לי ממש ברור שמיד כאשר אפתח את הקליניקה היא תהייה מפוצצת בלקוחות.בלילות כבר דמיינתי את היומן המלא שלי, ולכן בלי שום היסוס ועם המון אמונה בעצמי ובמקצוע שרכשתי פתחתי את הקליניקה.
בחודש הראשון למרות שפרסמתי ושיווקתי הקליניקה כמעט ולא היתה פעילה, חשבתי לעצמי זה זמן מעולה לארגן את הכל, בהמשך יגיעו כל – כך הרבה לקוחות ולא יהיה לי זמן לכלום…
חלף חודש ועוד חודש ועוד אחד וכך חלפה לה השנה הראשונה בקליניקה, את השכירות הייתי צריכה לשלם והלקוחות טפטפו לקליניקה בזרם דל מאד.
ההוצאות גדלו כיוון שהשקעתי תקציב בפרסום ושיווק, וההכנסות – לא הגיעו.
את האכזבה והתסכול הגדול הוצאתי בבית על בן הזוג, שבהתחלה היה ממש סבלני כלפי, אבל בשלב מסוים, גם הוא ראה שהקליניקה לא ממריאה למקומות שצפינו ולחץ עליי לסגור את חלום חיי – הקליניקה.
מכאן התגלגל לו כדור שלג ענק והאהבה הגדולה והתוכניות לחתונה , הפכו למפגשי מריבות סוערים וחוסר הסכמה. עד שבסופו של דבר הדבר היחיד שהסכמנו עליו היה – להיפרד.
מהמקום הנמוך הזה החלטתי שאם איבדתי חלום אחד (להתחתן), אעשה הכל לא לאבד את החלום השני שלי – הקליניקה.
הגעתי אלייך ובתודעה שלי סבלתי מכל רגע של מכירות. שנאתי "לדחוף" לאנשים את השירות שלי, הרגשתי שאני רודפת אחרי לקוחות, הרגשתי מתרפסת. מתחננת. ולא הבנתי איך הם לא רואים שמה שיש לי להציע להם זה בדיוק מה שהם זקוקים לו - מה אני צריכה לצעוק להם שהשרות שלי ישפר משמעותית את איכות חייהם - איך הם לא מבינים את זה !?
באמצעות הליווי האישי ולימוד של שפת המכירות של "תקשורת מכירתית" , למדתי לאהוב למכור (אני לא מאמינה שאני אומרת את זה… ) יישום הטכניקות והשיטות של השפה בעסק, הגדיל לי את כמות הלקוחות בצורה שאני לא מאמינה !
ויותר מכך השיטות מכירה שלימדת אותי גורמת ללקוחות לקנות ממני עוד טיפולים מבלי שאני אתאמץ !!
אז תגידי לי נטע – איך זה יכול להיות שלא כולם מכירים את שפת המכירות של "תקשורת מכירתית" ?
איך זה יכול להיות שעדיין יש עסקים שממש אבל ממש לא מבינים שהדרך למכירה עוברת
דרך שפה משותפת (תקשורת) עם הלקוחות וזו הדרך היחידה.
גיליתי בתהליך שללקוחות שלי חשובה לא רק המקצועיות והמומחיות שלי אלא יותר חשוב להם שאני "נוגעת" בליבם רק אז הם מוכנים לפתוח את הארנק.
עכשיו שאני יודעת בדיוק איך ל"דבר" עם הלקוחות ובזכות זה המכירות בעסק גדלו , אני יוצאת להגשים את החלום השני שלי לבנות זוגיות ואין לי ספק שאת תהייה אורחת כבוד בחתונה שלי.
• אם גם אתם לא נמנים על האנשים שנולדו תותחי מכירות,
• אם גם אצלכם בעסק תהליך המכירה נעשה בחוסר חשק (וכך גם התוצאות)…
• אם גם אתם מרגישים "לא בנוח" כשמגיעים לדבר על המחיר,
• אם גם אתם מקווים שהחודש יהיה לכם מזל ותמכרו,
כדאי שתדעו אין לקוחות שאין להם כסף – הם פשוט משאירים אותו אצל המתחרה שלכם!
תוכנית הליווי האישית היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לחולל שינוי ולגרום למכירות לזנק ולגרום ללקוחות לקנות מכם מבלי שתתאמצו למכור להם.
ליצירת קשר – info@netikshoret.com
תקשורת מכירתית - שפת מכירות שתלמד אותך להגדיל את המכירות, באמצעות תקשורת בינאישית עם הלקוחות.
לקבלת המדריך - WWW.NETIKSHORET.COM
צור קשר לקבלת פרטים על הרצאות, סדנאות ותוכנית הליווי של "תקשורת מכירתית"
/>info@netikshoret.com